16 i 17 września (czwartek i piątek) w Warszawie odbędzie się kolejna wymIaNNa, czyli ogólnopolskie spotkanie osób i instytucji zajmujących się innowacjami społecznymi. Nie wyobrażamy sobie tego wydarzenia bez Was – osób, które swoją pracą w inkubatorach wspierają innowatorki i innowatorów w tworzeniu nowych rozwiązań dla wyzwań i problemów społecznych.

W te dwa dni, które będą szansą na wymianę doświadczeń, budowanie relacji i inspirowanie się nawzajem, chcielibyśmy spotkać się z Wami, a także: innowatorkami i innowatorami, przedstawicielami i przedstawicielkami samorządów lokalnych, administracji centralnej, uczelni, instytucji finansowych, firmami zaangażowanymi społecznie i innymi grantodawcami. Planujemy wspólnie przyjrzeć się temu jak dziś wygląda ekosystem innowacji społecznych w Polsce i w jakim kierunku się wspólnie rozwijamy.

By poznać (lub współtworzyć!) szczegółowy program i detale dotyczące organizacji prosimy o odwiedzanie strony wydarzenia (www.wymianna.pl). Co kilka dni będą się tam pojawiały nowe informacje. Ze względu na czekające nas wyzwania organizacyjne konieczne jest wypełnienie (dostępnego też na stronie wydarzenia) formularza zgłoszeniowego przez każdą osobę, która chce uczestniczyć w WymIaNNie.