Aktualności

Dostępna ścieżka zakupowa

lip 6, 2022 | Włącznik Innowacji

Dostępność architektoniczna to nie wszystko! Jak uwrażliwić obsługę lokali gastronomicznych na komunikację z osobami o szczególnych potrzebach? Fundacja Dom Pokoju podejmuje to wyzwanie we Wrocławiu w ramach kolejnej innowacji, na którą przyznaliśmy grant we Włączniku.
W ramach innowacji autorzy wspólnie z przedsiębiorcami zastanowią się jak działania, które obsługa wykonuje od momentu wejścia klienta (przez złożenie zamówienia, po sposób zapłaty i opuszczenie lokalu) mogą być bardziej dostępne i włączające.
Standardy obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami czyli tzw. ścieżki zakupowe zwiększą zarówno komfort osób odwiedzających restauracje, jak i wpłyną pozytywnie na jakość pracy obsługi.
Trzymamy kciuki za testowanie tej innowacji!
Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status